Tuesday, November 11, 2008

Markah Prestasi Kerja Tahunan


Guru yang cemerlang (90% lebih markah prestasi) dari kiri Kak Rosnah,Ustzh Nor Hayati

Baru tadi Pembantu Guru Besar sekolah saya minta tolong isikan markah prestasi kerja guru dalam komputer.Kalau sebelum ini,dia yang mengisi sendiri tetapi kali ini perisian yang digunakan adalah baru maka terpaksa menggunakan khidmat guru data.Jadi boleh lah saya tahu markah prestasi kerja saya untuk tahun ini.Saya dimaklumkan semasa taklimat di PPD,sepatutnya guru diberitahu markah prestasi kerja masing-masing supaya dia boleh meningkatkan lagi prestasinya untuk tahun akan datang pula.Sebagai guru baru, rakan-rakan memberitahu biasanya markah tidak melebihi 90 peratus.Jadi markah yang saya dapati sebanyak 88.90 peratus itu sudah dikira tinggi juga ditambah pula hampir setengah tahun saya tidak berada di sekolah kerana bercuti sakit.Ustazah yang seorang di sekolah saya itu mendapat 93.16 peratus.Manakala guru yang dicalonkan untuk APC mendapat 94 peratus.

No comments: