Monday, November 24, 2008

Orang Utara memang peramah


Pengantin Maslia diapit oleh Farhey sekeluarga


Kak Ina sekarang bertugas sebagai pensyarah Insaniah

Kembara ke utara menemukan saya dengan rakan-rakan seperjuangan semasa belajar dulu.Di perlis saya dapat bertemu dengan Syeikh Farhey dan Johaibi sekeluarga.Mereka bertugas sebagai tenaga pengajar di sana.Mereka menjamu saya dengan makanan popular di sana iaitu pasembur.Farhey kata “sape yang makan pasembur perlis pasti nak mai lagi makan”.Sempat juga saya menghadiri kenduri kahwin Maslia @ Battul rakan chatting dalam internet.Setelah sekian lama hanya bertegur orangnya di ruang cyber akhirnya beliau menegur saya “Ini Siraj ke?”saya hanya mampu tersenyum simpul tanda mengiakan jawapannya.Saya doakan semoga beliau bersama suami tercinta berbahagia ke anak cucu.Harap-harap beliau menerima hadiah saya yang tak seberapa tu.Terima kasih kerana melayan kami bagai tetamu diRaja.Maklumlah nama saya sama dengan Sultan Perlis.Di Kedah pula saya bertemu dengan Syeikh Ghani,Kak Ina G dan Azki.kak Ina G belanja makan di Restoran Ayamas dengan menu yang hebat.Tak tercapai lah hasrat saya untuk makan masakan nasi ayam dan masakan arab kak Ina yang saya dengar sangat special!

Syeikh Azki sekarang bertugas sebagai pendaftar di Insaniah
Johaibi sekeluarga

No comments: