Sunday, April 26, 2009

Cuba Mengenali Rakan Sekerja


Saya kadang-kadang keliru dengan sikap rakan-rakan sekerja dan kerap tersalah anggap.Rupanya banyak lagi sikap dan latar belakang mereka yang saya tidak ketahui.Saya diberitahu oleh kak Fasiha tentang satu kaedah metafizik menggunakan kiraan tarikh lahir seseorang yang boleh membantu untuk mengenali diri rakan kita.Lalu saya minta dia buat kiraan untuk rakan sekerja saya iaitu :
1) PGB 1
1/5/1967
root no - 2 (sifat air) saling menyokong dgn root 6(no root saya), byk perkara dia menang. apapun tak jadi hal.

156
sesuai utk buat site income

145
Anugerah kesihatan yg baik, potensi penyakit kurang. Kesihatan yg lbh baik berbanding org lain yg seusia.

279
memilikki daya penarik tersendiri

696
sesuai utk mjlnkan perniagaan kerana mudah mendapat untung, mgkn juga dia menggunakan sebaiknya kelebihan no 279

Potensi penyakit: hati, sendi, tulang, mata
2) PGB 2
23/3/1967
root no 4 (sifat kayu), org yg root 6 (mcm saya) kdgkala tak berapa nak masyuuk dgn root ini apatah lagi sifat dlmn dia juga 4. Tapi dia bukan musuh, tapi tu..la kena buat correction ada tolak ansurnya.

246
bijak berpidato/berceramah

339
Berjaga-jaga dengan aliran kewangan kerana agak boros/cenderung berbelanja lbh

38
Boleh diharap kerana menjadi penggerak bg sesuatu aktiviti/kerja

Potensi penyakit: pernafasan, kulit, usus besar, buah pinggang, pundi kencing
3) PGB 3
12/1/1975
root no 8 (sifat api) ngam dengan root saya??

no-no dlm kiraan tarikh ini agak unik sbb sama belah kiri dan kanan. apapun ini sdkt penerangan :

375
Biasa terdapat pada org kenamaan, atau berpangkat dlm kerjayanya.
Situasi org yg berada diatas ia cenderung kepada sifat mensabotaj dan ada masa dia juga akan disabotaj/di halang @ terhalang dlm urusan kerjanya.
(kalau dia rakan baik cikgu, kena selalu bagi sokongan moral)

336
Ada sifat boros
potensi penyakit: pernafasan, kulit, usus besar, buah pinggang, pundi kencing, perut dan sekitar

Wallahu'alam.ada yang betul dan ada yang tak pasti tentang hasil kiraan ni...

No comments: